Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął zarówno branżę reklamową. To właśnie przez zaawansowane sposoby drukowania obecnie można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być choćby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od mnóstwo lat, to dopiero teraz została doceniona przez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Niezmiernie w wielu przypadkach do tych prac nie używa się też barwników. Wtedy samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele przeróżnych agencji reklamowych niezmiernie chętnie łączą ze sobą nowe sposoby druku.
Doskonałym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, jakie drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, ale zarówno poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też olbrzymia konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą albowiem ściągnąć do siebie odpowiednią ilość klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Dlatego też spore firmy mogą liczyć na istotne rabaty i naturalnie pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Wiele z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga idealne wyniki sprzedaży.
Doskonałym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, jakie drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, ale zarówno poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też olbrzymia konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą albowiem ściągnąć do siebie odpowiednią ilość klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Dlatego też spore firmy mogą liczyć na istotne rabaty i naturalnie pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Wiele z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga idealne wyniki sprzedaży.